Gå til innhold

Hodepine - vil ikke forsvinne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler enn meg som sliter med hodepine?

Det er så utmattende og slitsomt, og jeg har fått beskjed fra legen om at jeg ikke får ta noen typer paracetamol/pinex typer under graviditeten pga tidligere allergier. Men det må da være noe som jeg kan ta som hjelper? Kommer meg knapt opp av sofaen, svimmel, kvalm og så er det denna satans smerten som går ifra øverste del av ryggen og helt frem i øyebrynene.. Det værste er vel at jeg kan våkne om natten med dette og da gir det seg ikke..

Noen som har noen gode kjerrigråd eller helsekost som fungerer..

Er så slitsomt å trøkke seg igjennom jobb med dette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du trenger en tur til kiropraktor eller fysioterapeut, virker jo som om du er stiv/låst i øvre del av ryggen.

Skrevet

Som i kommentaren over tror jeg også at dette er resultatet av noe muskulært eller en låsning. Ville oppsøkt en kiropraktor jeg også. Dersom det ikke er dette som er årsaken, er det mest vanlige at man ikke får i seg nok væske. Du kan jo forsøke begge deler. Husk at kroppen trenger mer væske nå når du er gravid.

Lykke til!

Skrevet

sliter også med hodepine!

var hos legen, og han fant ut med en gang at det kom fra stress.. Har tydeligvis stresset, og dermed har det oppstått muskelknuter i skuldrene..

få typen din til å massere deg, eller masser deg selv med håndflaten din.. Eller legg på en varmepute på skuldrene..

Har forresten også hørt at omega3 kan hjelpe! så kanskje du kan ta det?

Skrevet

Jeg slet også mye med hodepine, men så prøvde jeg å ta magnesium (1 tablett) hver kveld. Dette gjorde jeg egentlig pga urolige bein når jeg skulle sove, men etter at jeg startet med det har jeg heller ikke hatt vondt i hodet. Verdt å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...