Gå til innhold

noen som har ipad? er det noe å ha??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til innkjøp av Ipad2 da jeg skulle på en 10-timers flytur med jenta mi som er 2år.

Et av de bedre kjøpene jeg har gjort da hun var meget opptatt av den nesten hele flyreisen. Hun så på litt tegnefilmer og spilte noen småspill.

Siden vi reiser ganske ofte på lange flyturer så var det et veldig godt kjøp syns jeg.

Skrevet

Bruker min veldig mye, sitter nå i sofen og ser Idol samtidig som jeg henger her. Liten og grei å ta med rundt.

Skrevet

Kjempekjekt å ha, jeg bruker nesten ikke pcen lenger. Da jeg var alene i utlandet nå så brukte jeg det tråløse nettet til Skype. Gikk rundt på hotellet med Ipaden og viste barna via Skype hvordan det var der.

Skrevet

Vi hadde en med oss da vi dro på ferie i sommer, på flyet og sånt..Jeg må innrømme at jeg syns den var kjekk å ha:) Men sambo likte den ikke så vi solgte den.

Skrevet

Ja, vi bruker vår masse. Til å ringe besteforeldre, ha med på tur i stedet for pc, spille, lese nyheter o.l. Jeg er nesten avhengig av den!! Og jeg er egentlig ikke veldig teknologisk av meg.

Skrevet

Sitter på den nå,mog bruker den vel oftere enn Mac'en, rett og slett fordi den er mindre og lettere.

Fordeler med ipad'en for meg har vært; sluppet å drasse med meg bærbaren på studiesamlinger siden Ipaden funker supert til å ta forelesningsnotater med, bruker den på møter, bruker den til eldstegutt, både til filmer og spill, på lengre bilturer (milevis bedre enn de bittesmåe dvd-bilspillerne), lettere å ha med på do :P

Dessuten er det herlig å se på bilder og lese på den!

Skrevet

Dette burde jeg jo egentlig vite *pinlig* men hvordan får dere inn filmer på den?

Skrevet

Liker den ikke.

Ligger og støver ned i en skuff. Bruker heller bærbar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...