Gå til innhold

Hva skal dere gi i farsgave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pappa (bestefar til barna), får et kort i posten. Han bor langt vekk.

 

Svigerfar blir invitert på kaffe og kake til søndag.

 

Mannen min får en ny Pondus-bok og et koselig hjemmelaget kort. Pluss kake selvfølgelig, han har valgt at vi skal lage eplekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far får en telefonsamtale, og kanskje et par jaktsokker eller noe småtterier - tenker jeg.

 

Mannen min får sannsynligvis tegninger fra ungene, og frokost på senga.

 

Vi synes det "tar litt av" med gaver i alle anledninger - og ønsker å legge en demper på akkurat dette. Viktigere med oppmerksomheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen min får et kort og kake til kaffen.

Skal evt. høre med søster om hun har tenkt på spleisegave?

 

Pappaen her i huset får en flaske med JackDaniels og en Nike joggebukse (trailertrashkombo i år, hehe, var akkurat på TaxFree ;) ), og selvfølgelig farsdagskort med tegninger fra lillemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappan min får en epost med hilsen, han bor langt unna (annet land) så å gi gave funker ikke. Og pappan til unga har kutta kontakten med de så han får ingenting.

Får ikke farsdagsgave om man ikke oppfører seg som en pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min pappa får ingenting da han bor i et annet land.

min mann får så utrolig mye i tia fremmover av det blir nok med frokost på senga og ekstra god middag.. eldstemann er ikke her i helgen, så det blir bare meg og han og magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa får gratulasjoner per telefon og mannen får capo og nye gitar-strenger i tillegg til et hjemmelaget kort fra guttungen som jeg har hjulpet han med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twist :) Godt for alle, og en verner om sine biter ;) Standard.

 

Mine barn har ikke kontakt med sin far, så der blir det ikke noe. Her er det morfar som får alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr. vil gi pappa det han liker best i hele verden, Marsipangris. Tenkte også å se om vi finner en grei lue og et skjerf siden han trenger det. Ellers så feirer vi ikke denne dagen noe spesiellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...