Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Må bare kjøpe spillet først. Jeg er faktisk mer interessert enn mannen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 haha, ja mennen min har akkuart kjøpt det! det var vist et bra spill! men ikke så bra som han trodde det skulle bli
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Men aller mest gleder jeg meg til GTA 5 forresten, men vet jo ikke når det kommer ut enda.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Gleder meg også til GTA 5! Jippi!!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Har venta på Skyrim i et år nå, så there's nothing else on my mind Fikk det på onsdag, og er fornøyd. Egentlig beyond fornøyd, men finner ikke et passende ord.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Jeg er mer en Call of Duty kind of girl
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Jeg er litt nysgjerrig på Skyrim også. Prøvde meg på Oblivion, men kom liksom ikke helt "inn" i spillet, så det endte med at jeg aldri spilte det ferdig. Vet ikke helt hvorfor. Spent på å lese anmeldelser om Skyrim når det kommer. HI
Super-Mish Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Jeg sitter og laster ned Skyrim NÅÅÅÅÅÅÅ!! 58%..... serveren til Steam er ganske andpusten i dag Oblivion var litt av en nedtur etter Morrowind, men det blir litt feil å anbefale Morrowind nå, siden det grafikkmessig hører hjemme i steinalderen. Tror du trygt kan prøve deg på Skyrim, HI, hvis du liker sjangeren, da. Gleder meg, gleder meg, gleder meg.... 59%!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå