Gå til innhold

Dere som hadde kraftig bekkenløsning/låsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det etter fødselen før dere kunne gå igjen?

Jeg har nå sittet i rullestol i noen mnd pga krafitge bekkenplager. Kan ikke gå mer enn fem skritt med to krykker. (skal sies at jeg har problemer med hoftene fra før også da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

faktisk ganske fort.... bekkenløsning er jo hormonstyrt, og når baby er ute endrer hormonene seg ganske raskt... (men husker ikke nøyaktig... etter at jeg kom hjem fra sykehuset i hvert fall)

Skrevet

Gå: faktisk de siste dagene FØR fødsel. Veldig rart.

Løpe, sykle og gå på ski: et par år.

Skrevet

mm, jeg sattaldrig i rullestol, men var til behandlig å taping i 4 mnd ca :)

når ungen kom ut, gikk det noen få uker, så ble det myyye bedre, så gikk det en liten mnd. å da var jeg helt god :)

såå.. kanskje 1-2 mnd?

Skrevet

Jeg var ikke fullt så plaget som deg, men kunne ikke gå mer enn kanskje 20-30 meter før det var full stopp de siste to månedene.

Allerede samme ettermiddag som babyen ble født på morgenen var jeg oppe og gikk helt fint. Det var så deilig!! Det gikk ytterligere 5-6 uker før jeg kunne gå lange turer, men det gikk litt bedre for hver dag.

Skrevet

Ca et år...

Er nå ca 10 mnd siden jeg fødte sistemann og hadde det værst med siste svangerskap, og har enda ikke blitt bra, men betraktlig bedre altså! Men det tok ca 1 år og 2-3 mnd ca med førstemann før jeg var heeelt frisk :)

Lykke til. Misunner deg virkelig ikke.....

Skrevet

Takker for svar! Hadde håpet å kunne gå ut av barselavdelinga, men jeg klarer vel ikke det da... Men kanskje jeg klarer å gå på krykker hjem:)

Heldigvis er det to uker permisjon til fedrene i forbindelse med fødsel, for ikke søren om jeg klarer å ta vare på en baby og en 2 åring alene i rullestol eller på krykker!

Skrevet

15 mnd etter fødsel nå og har fortsatt kraftig bekkenløsning.

Skal nå til mr og røngten.

Har fått beskjed om å minst vente 4 år for å bli gravid på nytt. Ellers kommer jeg til å bli sengeliggende.

Skrevet

hvor kraftig, er kraftig bekkenløsning, i flg deg?

Ikke meningen å virke kritisk, bare lurer på om du sitter i rullestol eller er avhengig av krykker? Lurer fordi jeg i perioder også når jeg ikke er gravid er avhengig av krykker, og skrekken er jo å havne i rullestol permanent!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...