Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Har en gutt på 1,5 år(som begynner i barnehage om ei uke). Han synes sjelden ting er skikkelig GØY!!! Eneste han kan finne på å le til er om han ser noe morsomt på tv, vi springer etter han og han gjemmer seg eller han får herje med søsknene sine... ellers så bare er han heeeelt nøytral eller grinete.... Han smiler ikke engang når vi maler, tegner, leker i sandkassa eller noe...jeg tar han ofte med ut eks. stranda for å plukke skjell og diverse, men det er sjelden han ler av det.... skjønner ikke hvorfor han er på misfornøyd:( Jeg gjør jo alt for at han skal ha det bra!Men lar han få "lov til" å kjede seg iblant også da.... Han har vært et krevende barn fra dag 1(kolikk og sutring etter det...) Tenker kanskje han kjeder seg og vil være sammen med andre barn så blir kanskje bra med barnehage, men jeg finner jo på masse ting med han..... bare mitt barn?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 tror vell ungen må finne ut litt selv hva som er moro. ungen må nødvendigvis ikke le når ting er moro. ungene her syns det er moro med som du skriver og bli løpt etter og slike ting. men det er moro for barn og oppleve nye ting. men trenger ikke le av det. tror det høres helt normalt ut.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 ja, men i det minste et lite smil?? er vant til de andre barna ler og skråler....men de er vell forksjellige da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå