Gå til innhold

Jeg setter selvsagt pris på gavene jeg får, men akkurat gavekort blir jeg litt stresset av...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Det er jo egentlig helt flott, man kan ta vare på kortet frem til man finner noe spesielt som man ønsker seg, og så slipper man jo å betale for det fra egen lomme... Men neida, får jeg et gavekort må jeg helst bruke det opp i morgen, og jeg leter til jeg får brukt opp hver rubbel og bit.

 

Hvorfor? Vet egentlig ikke. Det er litt blandet, litt fordi jeg er redd for å miste det, glemme det og aller mest fordi jeg tenker at det er like greit å bare bli ferdig med det. Jeg er helt lik med tilgodelapper, verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er stress særlig når det har kort "Holdbarhetsdato". mange gavekort har man heldigvis ett år på å bruke, men jeg er også bekymret for å miste det osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, jeg hater å få gavekort. Hater å shoppe, og da på "pålagte butikker" Nei, da vil heller slippe å få gave. Vet ikke mine venner at jeg syns det er koselig med en liten oppmerksomhet.. og trenger ikke gaver og mye pes... sukk... beste gavene kan ofte være smågodt og en pakke med te.. <3 eller lignende.... men gavekort til mangfoldige kroner... som man må være taknemlig for.... og stresse avgårde for å handle... nei takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var å vise at jeg hadde lest det:) Underveis mens jegleste, tenkte jeg at jeg kunne spørre om hvorfor, men det spørsmålet stilte hun jo selv. Kunne kanskje ha skrevet at sånn er ikke jeg, men hun lurte jo ikke på om andre hadde det slik eller om hun var sær, så da droppet jeg det:) Når jeg leser et innlegg uten andre svar, så synes jeg det er hyggelig å vise at jeg iallefall har lest det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...