Gå til innhold

Hvilken kjole hadde/skal deres ha på 1.års dagen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til ungen? Hadde på meg en lett sommerkjole siden det var 25grader i skyggen. Har ingen link, var bare en gammel kjole som har hengt i skapet noen år.

 

Er jo ikke noe å pynte seg opp for da, man blir jo full av kake uansett.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en sur og ekkel og unødvendig kommentar! hva er problemet ditt??

 

til trådstarter: skjønner godt at du vil ha en fin kjole på jenta di når hun blir ett år :) det finnes mange fine kjoler i nettbutikker for babyklær. Jeg har ikke barn så kan ikke svare på spørsmålet ditt. Bare ignorér de ekle sparkene fra folk med mensen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Blir nok noe hun har hengende i skapet, men stor mulighet for at det blir noe annet enn kjole også. Tar vare på første kjolen hun hadde 17 mai og julaften og slikt, men ett årsdagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha mensen osv bare fordi man svarer og spør tilbake ? Jaja. "Ekle spark" "sur ekkel unødvendig kommentar" hahahaaahaha... Jaja noen som er hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på henne en litt gammeldags rosa og hvit kjole med blomster på. Har ikke link for den ble kjøpt i butikk, men den er av merket Stummer (tysk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange rare svar altså. Beklager om jeg fornermet noen! Mente selvsagt jenta mi på ett års dagen hennes. Gikk litt fort i svingene når jeg lagde inlegget.

 

Hun har vært veldig syk det første året, og vi er kjempe glade for at hun i det hele tatt får lov til å fylle ett år!!!

Hun skal pyntes, for dette er en stor dag for oss.

Kjolen hun skal ha på ettårsdagen, skal hun også bruke på julaften og på ettårsbildet, og jeg ønsker at den skal være ekstra fin. Tar ikke bare en hverdagskjole hun allerede har i skapet.

 

Takk til dere som svarte seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde på seg en kjole vi hadde liggende i skapet, som vi fikk i julegave i fjor av en tante var det vel, kjøpt i Spania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg så enig, så enig at det er stas å pynte jenta på 1-årsdagen, og også andre bursdager for den saks skyld. Og spesielt med tanke på det du skriver om sykdom.

 

Vår jente har bursdag i desember, så vi har også kjøpt inn finkjole til bursdagen som også brukes til jul.

 

Da hun ble 1 år kjøpte jeg en grå kjole på H&M med stort skjørt i 2 lag. Det ytterste var tyll, eller hva det heter når det er sånn tynnt å gjennomsiktig. Kjøpte også en jakke som passet til med glitter i, men den ble i varmeste laget:)

 

Kos deg med jenta!

å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...