Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hei, typen min sier han synes jeg ser best ut hvis jeg tar puppen ut over toppen ifm amming. Da synes jo puppen bedre, og ser mer imponerende ut liksom. Jeg synes liksom det blir litt vel mye av det gode, men liker jo at jeg ser bra ut, da. I gaar ammet jeg paa den maaten paa en benk paa et kjoepesenter, og merket nok et og annet litt begjaerende blikk fra menn som gikk forbi. Maa innroemme at jeg syntes det var trivelig med oppmerksomheten. Hva synes dere? Liker dere aa dra puppen frem over utringninga naar dere ammer?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Ingen av delene! Altså; her hjemme bryr jeg meg fillern om hvordan jeg ser ut når jeg ammer. Gjør det som er best ift hvilke klær jeg har på med. Ute eller i samkvem med andre bruker jeg stort sett ammetopp. Har jeg ikke dette, har jeg alltid en singlet el under som jeg drar ned (slik at magen ikke blottes) og genseren dras opp slik at puppe skjules. JEG liker ikke å blott hverken puppen eller magen ute blant folk og jeg synes faktisk andre ikke skal behøve å "utsettes" for min blotting når jeg ammer. Og jeg absolutt aldri tenkt på at amming kan begjære menn....... Du må da være litt skrudd??!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Hjelpes! Håper du er et troll! JA til offentlig amming, men alvorlig talt, man kan ta litt hensyn! Du er så diskret som du kan. Har selv ammet tre barn lenge, men jeg er da ikke interessert i å få andres pupper opp i trynet?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Herregud, det må da være litt av poenget å ikke vise frem puppen! Gjør hva du vil hjemme, men det er mange som ikke liker å se andres pupper som matfat og det bør respekteres på offentlige steder. Jeg tok puppen ut under toppen og dekket til med en gassklut. Skjerp deg, vil du ha oppmerksomhet for puppene; begynn å stripp!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Sannsynligvis fikk du blikk fordi folk synes du var utrolig snodig, ikke fodi de begjærte deg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå