neekap Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hvem har det beste pinnekjøttet i år? Har dere prøvd årets? Skal lage det for første gang på søndag, og da hjelper det at råvarene er de beste )
Gjest amandine Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Hvor bor du? Bønes gardsmat i Bergen er norgesmestre av året.. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Han-lager-Norges-beste-pinnekjtt-2607402.html
bIomstre Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Åå, kjøper du det amandine, så tar vi årets julebord hos deg? ;-)
neekap Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2011 ååå.. jeg bor på østlandet.. søren..
bIomstre Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Fortvil ei, her kan du laste ned resultatlisten fra NM i julemat 2011, fler medaljer ble delt ut innen pinnekjøtt (side 9): http://www.kjottbransjen.no/Aktuelt/Resultatliste-AArets-Julemat :-)
neekap Skrevet 11. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2011 Å! Det er jo helt fantastisk, tusen takk ))
neekap Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2011 Jeg valgte Pinnekjøtt fra Smedstuen Gård, og det var bare helt fantastisk :-)))
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Mmmm, nå fikk jeg veeeeldig lyst på pinnekjøtt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå