Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på bilseter? Trenger til baby og det bør først og fremst være trygt, men også lett å bære med seg. Koste hva det koste vil :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det setet som kom best ut i en test i høst er Brio sitt... Og så har du jo MaxiCosi som er veldig populært. Besafe sitt har jeg hørt er tungt (men vet ikke) Selv har vi akta graco logoco S og det kan være tungt... jeg er vant med det så jeg er veldig fornøyd, det har også 5-punkt sele og ikke bare 3-punkt som mange andre seter har (og base inkl i prisen) det har ikke maxicosi.... Men hvis pris ikke har noe å si så er det et bra alternativ tror jeg =)

Lykke til =) =)

Skrevet

Hvis du ikke har isofix, er det ganske stor forskjell på hvor godt man får festet basen i setet. Vi har nå isofix, men hadde ikke det med førstemann. Da kan det liksom være litt det samme med testene. Hvis jeg var dere, ville jeg rett og slett testet selv. Ta med dere bilen, og prøv seter i en butikk. Det er viktig at setet sitter skikkelig. Vi hadde dårlig erfaring med besafe som var direkte vinglete, og byttet derfor til brio etter bare en måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...