Gå til innhold

Ett litt pinlig spm... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen så blødde jeg ca 6 uker..

Nå blør jeg ikke lenger, men har fått skikkelig gul utflod som rett og slett lukter søppel.

Vet at det ikke er sopp, for det har jeg hatt før noen ganger, og da klør det og svir og er en helt annen utflod og lukt.

Jeg husker at etter fødsel nr 1 på slutten av blødningen så luktet det sånn søppel og ekkelt , men det gikk fort over.

Nå har det vert det samme, men den søppel lukta forsvinner ikke og har veldig gul utflod. Lurer på hva det er. Jeg har ingen andre plager, ikke vondt ikke kløe eller noe som heldst..

Huff, alt det rare som skjer etter en fødsel, he he..

Er det noen som har hatt det sånn, hva kan det være? Skal på 6 ukers snart, etter 8 uker. Så får jo sikkert ett svar på det da, men bare lurte på om noen her inne vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sier søppel, mener du da forråtnelse? Det må vel i så fall bety at det finnes rester av noe inni deg? eller? Kanskje du bør ha en utskrapning.. ? Nei, jeg vet ikke..

Skrevet

Ja på en måte.. Men burde jeg ikke ha hatt vondt da da?

Skrevet

jo..det høres jo sannsynlig ut... hm.. Renselsen lukter jo i det hele tatt veldig lite hyggelig ;-)

Skrevet

Det høres ut som bakteriell vaginose, for da har man skikkelig illluktende utflod. Ta deg en tur til legen7gynekologen og få medisin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...