Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 livet nå! Elsker samboeren min igjennom 4år, har hus "på vei", skal kjøpe oss hund når huset er i orden, ingen ubetalte regninger eller gjeld og endelig skal jeg ut i jobb:D Hurraaa.... Andre som er fornøyde akkurat nå?=)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Njaaa.. Jeg er fortsatt singel da, men nyter det faktisk litt ) Har en nydelig datter på straks 3, lappen straks i boks ( er 22 år), leilighet og skoleplass.. Mangler bare en mann nå Ser det positive i ting, for det har vært mørkt lenge..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 ja! jeg er oså kjempefornøyd med livet nå har en nyedelig gutt på 3 år, å en til nyedelig gutt på 5 mnd, som har begynnt å sove hele natta <3 har verdens beste samboer som endelig, (etter en arbeidsulykke for snart 3 år siden, der han knakk ryggen. ) har begynnt å omskolere seg, å er klar for å begynne å jobbe om et lite års tid! å han har mye mindre smerter nå <3 jeg er i permisjon nå, begynner på andre året på sykepleien til høsten! har akkurat fått ny bil og ny sofa! når mannen begynner å jobbe, blir det hus regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå