Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 For fem år siden ( var da 17 år) drakk jeg med en venninne og to utlendinger. Etter vi hadde vært på byen ( for vi jenter slapp ikke inn) møtte vi disse mennene som overtalte oss å bli med til dem. Vi jentene hadde begge kjærester men sa ja, KUN for drikking og dansing. Vi ble begge to ganske fulle, jeg blacka ut og sovnet av. Siden våknet jeg på soverommet med han ene naken over meg. Da hadde han kledd av meg og var inni meg. Jeg ble hysterisk og begynte å rope at han skulle komme seg vekk. Vi ringte politiet og anmeldte saken. De stakk av fra stedet ( mennene altså) men ble avhørt. Har faktisk ikke tenkt over saken før nå i ettertid selv om jeg tenkte masse på det før. Var dette voldtekt, eller bare "seksuelt misbruk"? For han slo meg jo ikke.. Han forgrep seg på meg mens jeg sov.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Å forgripe seg seksuelt på en person som er ute av stand til å samtykke og/eller gjøre motstand er voldtekt
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Ja.. nettopp.. Han tok meg over skuldrene og bærte meg inn mens jeg da sov. Huff Så trist med voldtekssaker som blir avvist!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Det er voldtekt. Tror det er mange som har opplevd slike ting og ikke gjort noe med det. Bare tenkt at det var ens egen feil, og at man var dum så da må man bare ta konsekvensene.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 01.03.. Sånn følte jeg det. I ettertid preget det meg.. Samboeren min i ettertid ( det er slutt mellom oss nå) presterte i tillegg flere gangen når han var sinna å si at det var min feil at det skjedde og at jeg hadde sex med denne fyren av fri vilje. Han så på det som UTROSKAP! Vi hadde da nettopp blitt sammen. det svei hver eneste gang Jeg anmeldte det som sagt, men følte meg dum og ikke trodd under avhøret. Politiet mer eller mindre fremstilte det som om det var min egen feil. Trist, rett og slett. Heldigvis tenker jeg nesten ikke over det idag... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå