Gå til innhold

Hva er dere hekta på som dere skammer dere over?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

her er det facebook-spill... Herlighet, så latterlig å bruke tiden sin på egentlig, men jeg er bare helt hekta.. Vurderer å kutte ut hele facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cola og sjokolade. Når andre prater om viktigheten av å spise sunt etc, holder jeg bare munnen. For der synder jeg dessverre stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt for mye på Facebook og dib..... Drikker cola, -hadde sikkert gått ned mange kg om jeg klarte å slutte...

 

Er vel egentelig litt for lat...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før drakk jeg veldig mye pepsi max men kutta kraftig ned og innførte forbud hjemme. Drikker fortsatt 0.5liter hver eneste dag (på jobben) men det er jo mye mindre enn de 1.5-2 literene jeg drakk daglig før. Vi har alle våre laster :P Men jeg skammer meg litt for det, særlig når folk kommer trekkende med aspartamkortet (som det ikke er bevist er farlig for mennesker, men bedre føre var).

 

Skammer meg også over Facebook-avhengighet og å kaste bort mye tid på sider som klikk.no, dinside.no, db.no, ap.no og sist men ikke minst dette forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta på mye av det som står her, men skammer meg ikke over det.... Bare lurer på hvorfor det er patetisk med røyk, sjokolade, facebook, Hotel Cæsar osv...

Dette er helt vanlige ting å like og kose seg med! Er ikke flau over å si at jeg helst må ha sjokolade hver dag :-) foreksempel.

Vi er da bare mennesker, mange fristelser og vanen er vond å vende ;-)

 

Det som jeg skammet meg over mest før, var at jeg hadde lav energi og ble fort sliten, det synes jeg var pinlig.

Men har fått påvist lavt stoffskifte og tar Levaxin, og blir ikke beskyldt for å være lat lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...