Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 dvs 1 rett, og er helt elendig på matlaging. Hva kan jeg lage. Husk at det må være enkelt å få til, og skal helsk smake godt;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Foccacia Fylte paprika Lakseruller med kremost (den kan du umulig gjøre feil) Hvitløksboller Tzatsiki Aioli spekeskinke og melon. Bare å lage melonbiter med spekeskinke og en liten drue på toppen + et spidd gjennom, enkelt som bare det. Ovnsbakte urtepoteter
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 lefserull.. Bruk store lefser, smør på snøfrisk, laks, dill og rull sammen... eller, snøfrisk, spekeskinke, ruccola og rull sammen.. Kutt opp i små biter, ha evt tannpirker i for å holde sammen (husk, IKKE med smak på tannpirkeren.. he he )
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Hørtes ikke så vanskelig ut! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå