Gå til innhold

Jeg skal lage tapaz


Anbefalte innlegg

Skrevet

dvs 1 rett, og er helt elendig på matlaging. Hva kan jeg lage. Husk at det må være enkelt å få til, og skal helsk smake godt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foccacia

Fylte paprika

Lakseruller med kremost (den kan du umulig gjøre feil)

Hvitløksboller

Tzatsiki

Aioli

spekeskinke og melon. Bare å lage melonbiter med spekeskinke og en liten drue på toppen + et spidd gjennom, enkelt som bare det.

Ovnsbakte urtepoteter

 

Skrevet

lefserull.. Bruk store lefser, smør på snøfrisk, laks, dill og rull sammen... eller, snøfrisk, spekeskinke, ruccola og rull sammen..

 

Kutt opp i små biter, ha evt tannpirker i for å holde sammen (husk, IKKE med smak på tannpirkeren.. he he )

Skrevet

Hørtes ikke så vanskelig ut! Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...