Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 som mista faren sin og som skal begraves i morgen... Jeg mangler barnevakt og kan ikke gå... Andre måter jeg kan vise henne at jeg bryr meg og føler med henne i sorgen???
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Er ikke barnet ditt mobilt enten via vogn eller egne ben??
Stina <3 Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 En stor kosepakke med ukeblader, godteri eller annet spennende. Eller passe ungene hennes slik at hun får litt tid for seg selv, eller invitere henne med ut på en god middag, kino el. lign.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Du må jo ringe henne og forklare at du ikke greier å komme fra, men at du skal tenke på henne.. i tillegg kan du sende blomster ++ hjem til henne med bud.. Da min far døde fikk jeg blomster hjem av to venninner på begravelsesdagen, sammen med et veldig rørende og koselig kort og et slags gavekort på jentekveld... Satte veldig stor pris på det. De har fortalt senere at de syntes det var vanskelig å komme i begravelsen da de ikke kjente min far.. jeg er jo egentlig ikke helt enig i den grunnen, men det spiller mindre rolle :-) De viste ihvertfall at de tenkte på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå