Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jobber i helsekost og var på kurs i går og fikk med diverse nutrilett hjem. Smakte på to barer og de smakte ikke godt. Uff. Er jo trippel så godt med japp f.eks. Den ene kastet jeg rett å slett. Andres mening?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Syns de er gode jeg også. Den nye dark (ettellerannet) er kjempegod syns jeg. Karamell er også god. Men den nye med bløt karamell var ikke noe god!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Synes Dark Premium er kjempegod, små sjokoladebiter i, mmm.....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Her i huset er mannen på slankern, så vi spiser faktisk litt nutrilett, men ikke noen andre en karamell. Det er den eneste vi liker av de vi har smakt (dark chocolate, peanut og karamell). Mener å huske at jeg har sett brownies en plass.. noen som vet om den er noe god?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Jeg syns ikke brownies er noe god. Den er så utrolig seig..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Den med karamell og den med peanøtt er ok i smak, men de andre synes jeg ikke så mye om. Helt som sjokolade er det selvfølgelig ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå