Gå til innhold

Dere som har blødd helt i begynnelsen av svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan blødningen var? Lite/mye, mørkt/lyst blod, smerter - hvor?

Grunnen til at jeg lurer er at jeg ikke klarer å få ut av hodet at jeg kan være gravid... Egentlig skulle jeg hatt mensen idag, men den kom to dager tidligere, og jeg har hatt murring/smerter i mage og rygg hele tiden de siste tre dagene. Normalt har jeg bare bittelitt smerter rett før mensen kommer og så går det over. Jeg har idag også fått masse kviser. Pleier å få en kvise rett før mensen kommer, men ikke mange... Vanligvis blør jeg bittelitt de første dagene. Holder vanligvis med et truseinnlegg første dagen, og så øker det på til maks blødning tredje dag før det avtar igjen. Når blødde jeg likemye som maks blødning med en gang. Denne mensen er så annerledes enn jeg er vant til, og det gjør meg så usikker...

Dere som blødde i begynnelsen av svangerskapet (omtrent når dere ventet mensen eller litt tidligere) hvordan var blødningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker bare jeg hadde litt gammelt brunlig/mørkt blod når jeg var ca 6 uker på vei...var redd for at jeg mistet..men det gikk fint.

Skrevet

Jeg blødde i starten når jeg skulle ha mitt andre barn, Lyse rødt blod og jeg fikk mens smerter. Ringde legen, og fikk beskjed om å komme til sykehuset. Der tok de UL, og alt sto bra til. Blødde noen dager etter det, men så plutselig stoppa det :)

Jeg har hatt flere spontanaborter, og det var blodet mørkerødt, og jeg fikk rie lignende symptomer og hadde veldig vondt!

Håper det går bra med deg, og lykke til å sv.skapet :)

Skrevet

Med nr. 1 blødde jeg både lyst og mørkt blod. Det kom noen ganger lite, andre ganger mer. Svangerskapet gikk fint. Da jeg ble gravid for andre gang spottet jeg i fler dager før IKM. Blødningen tok seg opp og det lignet en vanlig mens. Jeg hadde ingen smerter, men det endte i SA i uke 5. Nå er jeg 23 uker på vei (med "nr.3") og blødde littegrann denne gangen også.. Men tror det skal gå bra :)

Håper det går bra med deg HI! :) Alt håp er ikke ute selv om man blør litt...

Skrevet

Jeg fikk "mensen" til samme dag. Helt vanlig blødning. Bare at den varte litt kortere. Jeg hadde tatt enn test dagen før som slo ut positivt, så jeg var overbevist om at jeg mista. Jeg skjønte jo etterhvert at jeg var gravid likevel. Akkurat en måned senere fikk jeg "mensen" igjen. Det ble en frisk og fin baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...