Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har verdens herligste mann, alle sier at jeg er så heldig og det er jeg.. Vi har fått en nydelig pike sammen for 7 uker siden, og han gjør alt for meg. Han står opp om natten mater henne, han tar seg fri fra jobben for å hjelpe meg, han overrasker meg stadig og jeg vet at han planlegger et veldig romantisk frieri, vi har vært sammen i to år nå, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg til tider begynner å tenke på eksen min, jeg kommer bare ikke over ham, selv uansett hvor mye jeg prøver... Jeg vet vi hadde det tungt pga avstanden og begge ønsket å være sammen, men han var nok ikke like "Fantastisk" som mannen jeg har nå.. Men likevel, det var mer spennende,sexen var bedre (fælt at jeg sier det...)... Men for ikke så lenge siden da jeg opplyste offisielt på facebook at jeg var gravid vet jeg han tok det veldig tungt... Drømmer stadig om ham... Hvordan kan jeg bli kvitt ham i mine tanker?? Jeg elsker kjæresten min nå, han gjør alt for meg, føler meg ganske skyldig i mine tanker:(
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Tenk på alle de ensomme sjelene som fins i verden, så blir du lykkelig igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 7 uker er ingenting, hormonene dine raser fortsatt i kroppen, da kan man få underlige tanker. Tankene kommer ikke fra ingensteds heller, så hvis du innimellom tenker på denne eksen blir det kanskje ekstra ille i denne fasen. Gi det tid, så blekner alt. Mulig at en del av deg alltid vil lure på hva som hadde skjedd dersom ting hadde vært annerledes, og det er greit så lenge du elsker din mann og behandler ham med den respekten du selv ønsker å bli behandlet med.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Det er veldig lett i etterkant å bare huske de positive tingene, vi mennesker har en god evne til det (og det er vel bla grunnen til at vi orker å få flere enn ett barn...). Det var jo en grunn til at det ble slutt mellom deg og eksen, så det kan hende det er lurt av deg å sette deg ned å tenke gjennom alle de negative tingene som førte til at det ble slutt. Et forhold er sjeldent på topp de første mnd etter fødsel fordi da har man masse hormoner i kroppen, man sover ofte mindre enn man er vant til og i tillegg sover ofte babyen på soverommet sammen med foreldrene, så la det gå litt tid og prøv å snu tankene dine til de positive tingene i forholdet du er i nå.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Synes du er bortsjemt og kanskje litt utaknemlig HI. Ja synes det er fryktelig stygt å tenke slike tanker når du har en flott mann som stiller opp og elsker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå