Gå til innhold

Noen som bor/har bodd i Bærum?? (Høvik, Bekkestua,Blommenholm,Strand)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er deres erfaringer med å bo her? Er det snobbete? Hvordan er barnehager/skoler? Lett å bli kjent med folk?

Del dine erfaringer!

Er på flyttefot, og trenger litt hjelp:-) Tusen takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i bærum, men jeg bor nærmere sandvika.

 

Kjenner en del som jobber i bhg på høvik og de sier at de merker det er pengesterke foreldre og at en del av de kan være snobbete.... men selvfølgelig ikke alle!!!

 

Tror det er en god miks av mennesker alle stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har vokst opp i sandvika/blommenholm. Gikk på blommenholm skole, så Ramstad ungdomskole. Min Lillesøster går nå i mine fotspor...men hun går på ungdomskole i sandvika.

 

Snobbete? Ja. Men jeg var aldri en sånn person, og hadde selvtillitt nok til å få andre venner. Min søster er likedan, heldigvis :)

Mine foreldre "passer inn" i miljøet der, for å si det sånn... men jeg må si at deres venner ikke er spesielt vanskelig ¨å komme i kontakt med.

 

Kommer sikkert ann på hva slags mennesker du velger å omgås, som alle andre steder.

Men jeg syntes ikke det var veldig lett å komme i kontakt med folk når jeg flyttet "på bygda" (og da snakker vi bygda..en times kjøring i skogen for å si det sånn. 1500innbyggere ;) Kom meg ut derifra igjen! ) Der er nok miljøet mere innbitt. I Bærum er det såpass igjennomtrekk av folk, at man har lov til å være seg selv og litt anderledes... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...