Gå til innhold

Dette med gener..har du barn som ser veldig forsjellige ut? Eller er du og dine søsken veldig forsjellige?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 søsken, begge har gyllen hud, en er mørk og en er lys.

Min far er lys med gyllen hud og min mørk med gyllen hud.

Jeg har fregner og rølig hår.

Synes det er merkelig..men min mor ha en halv bror med fregner..og rølig hår.

Jeg har 1 barn, hun er helt mørk og har gyllen hud. Merkelig hvordan genene slår ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en bror og vi er så ulike som man nesten kan få det.

 

Jeg er lav. Han er lang. Jeg er rund. Han er tynn. Jeg er lys pg har krøller. Han er mørk og har slett hår. Jeg har grønne øyne. Han har blå øyne. Jeg har fregner. Han har ikke fregner.

 

Jeg snakker mye. Han snakker lite. Jeg er teoretisk anlagt. Han er praktisk anlagt. Og slik fortsetter det med en lang liste;)

 

Ja, vi har samme mor og far og ja, vi er utrolig gode venner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart ja. Jeg og mine søsken er veldig like. Sønnen min er veldig lik både meg og pappaen, vi har de samme grunnfargene kan man si. Men datteren min har helt lyst hår, nesten hvitt. Jeg har mørk brunt hår og samboeren lys brunt. Rart at hun da har fått så lyst hår som det bare går. Jeg er såpass mørk i håret og blir fort brun, så jeg hadde faktisk aldri sett for meg at jeg skulle få et så lyst barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lik hverken foreldre eller søsken i det hele tatt, har faktisk ingen likhetstrekk med dem. De er ganske gyldne i huden og blir mørkebrune i solen alle sammen. De er også under gjennomsnittet høye og breie over ryggen. Jeg er helt lys i huden og tåler ikke sol, er 175 cm høy og smal over ryggen, brei over hoftene.

 

Men jeg er ganske lik bestemoren min og et søskenbarn, bortsett fra at de også er lave (ca 165, vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige har -k i seg:)

 

Ja, jeg og broren min er begge lys blonde.

Jeg blir fort brun, han blir det ikke. Ellers ganske like utseendemessig. Helt forskjellige personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligner min far, og broren min ligner hans far.... Men min bror er veldig lik på min onkel, altså mammas bror. Jeg er lik på mamma og, men mest pappa.

 

Mannen min er som snytt ut av nesa på faren sin, og søstra hans som snytt utav nesa på mora si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi er totalt 5søsken (dine mine og våre), men to av oss har samme mor og far.. Det er også vi to som er mest utseneendemessig ulike.

 

Min søster har lyst hår, blå øyne, høye kinnben, mer markert hake..

Jeg er mørk i håret, brun/grønne øyne, mørkere i huden, rundere i annsiktet .)

Vår mor har grønne øyne og mellomblondt hår,175cm høy. pappa har sort hår og blå øyne men mørkere i huden,185cm høy (begge norske da).

Jeg og min søster er begge 160cm lave :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstedattern vår har masse krøller, men det har ingen av oss foreldrene. Min bestefar hadde derimot mye krøller, så det kommer nok derfra. Vår yngste datter er bare 1 år og har ikke så mye hår enda, og hun ligner ikke så mye på sin søster egentlig, men har antydning til krøller i nakken allerede, så blir spennende å se om hun også får krøllete hår. I så fall blir jeg mektig imponert over genenes rare krumspring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en søster og vi er som natt og dag, det eneste vi har tilfelles er høyden. Hun er bare litt høyre enn meg, men nok til at hun også kan kalles lav.

Hun er lys og smal benbygning.

Jeg er mørk og bred benbygning (ikke tykk, men brede skyldre, hofter osv.)

 

 

Jeg har to barn, som babyer lignet de meg på en prikk begge to, men nå blir de mer og mer ulike. Hun ene er lysere så folk sier ofte at de ser hun er i familie med min manns barn (noe hun ikke er, ste-søsken bare) men hun andre er den eneste som skiller seg litt ut med å være litt mørkere.

Min manns barn er også veldig ulike, men de har samme benbygning og er lyse begge to. En ligner på far og en på mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...