Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er det man kaller cocaholikker. Cola til frokost, lunsj, middag og kvelds.

Saken er det at jeg ikke syns det er riktig av han å sitte å drikke brus til middag ( El alle felles måltid med barnet vårt på snart 3 år, som selvfølgelig også vil ha brus).

Han sier at han får bare lære seg at det er forskjellige regler for barn og voksne. Men ærlig talt? Er det bare meg som er for opptatt av rettferdighet, eller er det han som er for "rusa" på cola til å se at han har feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han skal være en god rollemodell, og kutte ned litt.

Skrevet

Mannen din tar feil. Han skal liksom være et forbilde. Han lærer jo ungen at det er helt greit å drikke så mye brus. Og det er det ikke.

Skrevet

Han får vel begynne å drikke i smug, som meg..

Til middag, som er vårt eneste felles måltid, drikker jeg det samme som barna, nemlig vann eller saft. En sjelden gang har vi bruk til middag.

Utover dette drikker jeg cola titt og ofte. Noen ganger reagerer ikke barna på dette, men de gangene de spør om å få, har jeg ikke samvittighet til å si nei, så da får de smake litt. Forsøker å drikke i smug på kjøkkenet..

Jeg er opplært til at det ikke er lov å spise/drikke noe godt framfor andre, uten å dele.

Skrevet

Gjør som jeg sier å ikke som jeg gjør..

Jeg hadde reagert akkurat som deg. Et barn på 3 år vil jo ha brus om det står på bordet.

Syns mannen din burde legge vekk brusen til når barnet ikke ser. Det han gjør er jo bare å erte barnet =/ Det skjønner vel ikke hvorfor pappa får brus men ikke h*n. Nei her burde far også gå forran å være et sunt og godt forbilde!

Skrevet

Han får drikke hva han vil, men får skjule det for barnet.

Jeg drikker pepsi max støtt, men så lenge jeg drikker den av kaffekopp er det ingen barn som vil ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...