Gå til innhold

for et hån av ap partiet, og storberget..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy fader, jeg blir så sinna.ser på nyhetene nå på tv2, og ang utøya episoden...

nå må partiet trekke seg, dummet seg for mye ut nå, og la andre slippe til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det blir ikke bedre når bryst oppererte må vente i 10 år for å få nytt bryst...dette er velferds norge på sitt beste....de må skamme seg.....

Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk stemmer Ap igjen og igjen.. Hva godt har de fått til da? Hva har det blitt bedring på? Bedre skoler? Nei, vann i bassengene? Nei, eldreomsorgen bedret? Nei, færre barn som lever unde fattigdomsgrensen i Norge? Nei...

Skrevet

Du vet vi er ranket som nr 1 i verden?

Fyfan som dere syter:)

Skrevet

Ranket som nr 1 i hva, sa du? Penger på bok? Ja, da tror jeg på deg ;)

Skrevet

er nr 1 ja, men det er pga penger på bok, og så klart det blir penger på bok når de ikke brukes....

en så irritert på den politikken de fører at jeg orker ikke lese om det mere,

hi

Skrevet

Herregud,slutt å klag!

Noen mennesker her i landet skulle fått bo et par år i et skikkelig fattig og korrupt land.Hvor sønnene deres blir hentet som 12-åringer for å bli brukt som barnesoldater,hvor de eldre ikke får noen pensjon fordi de ikke stammer fra riktig folkeslag,hvor medisinsk hjelp kun er for de som har ræva full av penger,eller jo,du kan sikkert selge datteren din,så får du kanskje råd til medisinsk hjelp.

Dessuten...mye av det folk klager på i dag,også opposisjonen,er jo saker som henger igjen fra og ble vedtatt under Bondeviksregjeringen.Ikke alt,men mye.

Snakk om å bite seg sjæl i ræva...!!!

AAhrggg..er så møkk lei syting og klaging fra utakknemlige og bortskjemte nordmenn!

Skrevet

Liker 21.35 og 21.37.

Les avisene og få med dere hva som skjer i verden.

'

Jeg bodde i India i 1 år.. Der ligger folk i rennesteinen og dør ute i gatene, og dette er ikke bare i India det skjer.... Man kan velge å bry seg og ringe ambulansen..(men ingen gidder, for dette er et dagligdags syn, og man rekker ikke å hjelpe alle) - da kan man først lete etter en telefon, finne nummeret til ambulansen - da får man til svar at de ikke har tid, og man blir møtt med en litt "naaw, så søtt at du bryr deg, kjære europeer, men har du nettopp kommet til landet?"

Dere er utakknemmelige og uvitende folk.

Skrevet

Så siden det er så mye verre i andre land, så kan ap bare fortsette å spare penger og styre og ordne som de vil? Ja det var jo logisk......

Skrevet

Nå var det vel ikke AP som var den store forkjemperen for å stykkprisfinansiere helsehjelp eller å fjerne styringen av sykehusene bort fra fylkene og gjøre dem om til Foretak uten politisk kontroll.......

Hurra for det BLÅ og markedsstyring:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...