Gå til innhold

Dere som bor i kalde hus, hvordan kles barna til leggetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leier i et gammelt og dårlig isolert hus. Nå som det er så kaldt våkner toåringen av at det er så kaldt. Gråter og skjelver :/

Legger han i ullundertøy, teppe og dyne. Vil jo at han skal ha det varmt og godt, men blir vel ikke behagelig med for masse klær og tepper og styr i senga heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minste er 3 mnd. Ligger på ull, har dyne og teppe over seg. Har body og strømpebukse på, og fleecedress utenpå der igjen.

Eldste er halvannet. Har body og strømpebukse, og dyne og teppe. Har dessuten en liten ovn på rommet og lukket dør, slik at det er noe mer behagelig temperatur akkurat på det rommet.

Ekle kulde...

Skrevet

Datteren min er såpass varm av seg at selv om hun sover i bomulspysj ligger hun som regel oppå dyna selv om det ikke er mer enn 10 grader i rommet.

Skrevet

Ullpysj, sovepose fra HM (hadde en fra ikea når hun var yngre), tynn dundyne og hjemmestrikket ullpledd på toppen. Henter frem vinterdundyna når det blir jevnt med minusgrader ute. Selv tok jeg i bruk vinterdyna for et par uker siden, men nå sover jeg heller ikke med pysj og pose i tillegg da...

Skrevet

Minien på 2år ligger på lammefell, har ullpysj, dyne og pledd for å holde dynen på plass.

Skrevet

...og så syr du en pose og fyller den med upoppet popcorn som du kan varme i mikroen og legge i sengen sånn at sengen er varm og god noen timer.. Det er godt på mammas stive nakke også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...