Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en far som feirer bursdagen sin i morgen (runddag) Vi skal bo en halvtimes tid unna.. (bor egentlig 35 mil unna, så vi treffes ikke så ofte..) har to barn på 2 og 4 år.. Er ganske strenge på fast leggetid mellom 18.30 og 19.. Middagen i bursdagen starter i morgen kl 18, skal jeg da ta med ungene for en halv time, for så å kjøre hjem med dem kl 18.30 eller skal jeg ha barnevakt for ungene hele ettermiddagen. Altså fra 17.30 og utover.. Hadde sett for meg at det hele startet tidligere, så jeg har fortalt han at ungene blir med...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Enten så har du barnevakt, eller så forskyver du leggetidene. Ingen har vondt av det innimellom.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Hvis dere ikke treffes så ofte har de sikkert lyst til å se ungene. Ville utsatt leggetiden for en gangs skyld og tatt de med. Eventuelt fått barnevakten til å hente de litt utpå kvelden.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Har jo kjøpt helt nye finklær til ungene pga denne bursdagen.. Barnevakten har bare en toseter, så hun får ikke til å hente ungene.. Er meningen at vi foreldrene skal tilbake igjen uansett for å fortsette festen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå