Gå til innhold

Hva skjedde på onsdag? jeg har hukkomelse tap av deler av dagen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går ikke på noe form for medesin. På forje onsdag, ikke i går men den før. Jeg husker ikke en del av dagen på jobben. Det er som den ikke har skjedd. Jeg vet at jeg var der fulførte oppgaven min.

Grunnen til at jeg vet at jeg gjennomførte jobben er at jeg har bilder som dokumentasjon og arbeidet som er gjort. Ikke noe å påpeke på arbeidet jeg har gjort uten om at jeg ikke husker at jeg har gjort det. Hva kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har problemmer med å huske hva jeg gjorde i dag, så kan iallefall ikke fortelle deg hva DU gjorde forrige onsdag...

 

Et tips har jeg da, gjenta dagen for deg selv på kvelden og finn noe du kan henge på en mental spiker. Hvis det er så innmari viktig å huske hva som skjedde da og da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke husker, men det er helt tapt alt jeg gjorde i hukkomelse min. Det som er skremmende oppi dette er at jeg hadde annsavr for 8 barn når dette har skjedd. Det er bilder fra aktiviteten arbeid barna startet på. Barna gledet seg til å fortsette i går.

men for all del bare hån dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har hatt et lite drypp? Gå til legen og sjekk det ut, du.

 

Eller har du mye å tenke på om dagen? Jeg kan bli sånn hvis alt går i spinn i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er noen skrviefeil og borte noen ord i innleggene mine nå men beklager det.

Skal jo ta dette opp med legen har bestilt time skal til uken.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...