Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Vi er enige om at vi ikke skal ha flere barn, og mannen har tilbudt seg å bli sterilisert. Kommentarer fra kjente er: så snillt av han. For en god ting å gjøre for deg. Så stort av han......osv Er det virkelig bedre at han steriliseres i en alde av 45 enn at jeg i 20 år har knaska piller, godt gravid, tatt p- sprøyter,hatt spiral,vært gravid igjen, hormon spiral og såkalt plager av ulike slag som følge av dette. Skulle bare mangle mener nå jeg! Nå er det hans sin tur!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Egentlig helt enig med deg, men det er jo litt mere vedvarende å sterilisere seg enn å ta p-piller etc....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Ser poenget ditt, og er faktisk enig.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Jeg forstår godt hva du mener, og er helt enig. Gleder meg til p-pillene for menn kommer! Er det ikke på tide nå liksom?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Hehe,å- piller or menn har vært klare i årevis. Men ingen vil teste ei heller kjøpe. Så det er ikke marked for de. Kondom er noe verk så prevensjon err alltid vårt problem. Og at sterilisering er mer varig, joda sant nok. Men han vil ikke ha fler barn. Og han er o i ferd med li gammal da :-P Hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Er vel bare nok et bevis på at det forventes mindre av menn enn av kvinner. Og at hver minste innsats fra deres side betyr at de er snille eller flinke. Type, så flink du er som skifter bleie! For en flink far som går på trilletur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå