Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har gått opp 12 kg! :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns utgangsvekt har mye å si. Er man slank bør man jo legge på seg mer enn om man allerede er veldig kraftig. Bare å opplyse antall kilo kan bli litt misvisende. Jeg la på meg 12 kg, en kollega la på seg 4 kg. Hun veide 95 kg ved graviditetens slutt, jeg veide 68. Så jeg la på meg dobbelt så mye som henne, men hun var jo MYE større generelt sett, og hadde allerede masse næring å gi babyen sin....

Skrevet

Snart 20 uker og har gått ned 2 kg. Var 54 kg før jeg ble gravid. Alt står bra til med veslejenta, har akkurat vært på ultralyd:) Har vært mye kvalm frem til nå, så matlysten har ikke vært helt på topp. Regner med vekta kommer til å gå oppover fra nå. La på meg 9 kg sist svangerskap, og fødselsvekta til den førstefødte var 3700g.

Skrevet

Jeg har litt å ta av, for å si det sånn, så håper ikke jeg legger på meg like mye som sist (27 kg).

Skrevet

Er ikke gravid, men i 2009 hadde jeg gått opp 15 kilo totalt under svangerskapet. Er idag heeeldigvis på 50-tallet på vekta et sted..Veide 65 i utg.punktet og gikk opp til 80 kilo.

Skrevet

Uke 41, veide 70 før, nå 86...

Skrevet

Uke 28 og gått opp 11 kg. Utgangs-BMI på 18,5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...