Gå til innhold

Da puppene dro..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd det skulle plage meg, men det gjør det jammen. Før jeg ble gravid fylte jeg en A-cup (på grensen til liten B), men nå, etter endt amming er bare halve A-cupen som er fylt. Er jo helt utrolig så små puppene mine har blitt. Selv er jeg 180 høy og veier 74 kilo, så at jeg har så små pupper ser fryktelig rart ut. Jeg skjuler bevist puppene mine nå, går i vide skjorter og alltid i cardigan om jeg har på meg singlet. Jeg har ikke sovet uten BH siden graviditeten, jeg orker ikke at samboeren min skal se de små puppene mine, innskrumpede rosiner.

Jeg, som alltid har sagt at jeg aldri skal ha silikon har faktisk begynt å drømme om det.. Føler meg ikke vell med så små pupper, selvbildet mitt er på bånn:(

Flere puppeløse damer der ute? Hvordan løste dere dette........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pupper har dratt sydover:) Må nesten rulle dem opp og inn i BH`en.

Kan ikke dine få besøk av noe innlegg!

Skrevet

Jeg hadde en A-cup, og tok silikon når jeg var 24. Husker ikke hvor mye jeg la inn, men gikk fra 75A til 75C.

Fikk mitt første barn når jeg var 29, og fullammet til gutten var 6 mnd gammel. Og nå, 1 mnd etter ammeslutt, så er brystene akkurat like faste og fine - og mannen min er i likhet med meg veeeldig fornøyd <3

SJELEGLAD for at jeg tok silikon!! :)

Skrevet

Vel, helt puppeløs er jeg ikke, fyller godt en B, men det er mest bare tomskinn... :-/ Noen sier at det kan ta noen år etter fødsel (er jo faktisk hormonene i graviditeten som "ødelegger" puppene, ikke ammingen), før stellet er på stell igjen ;-) Men de blir nok aldri som før :-( Så jeg, som deg, har faktisk også tenkt litt på litt "fyll" når jeg er ferdig med kalvingen...vært skikkelig motstander før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...