Gå til innhold

plutselig badeskrekk ( samme som på anonym)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden på 14 måneder har alltid elska å bade, var humøret så som så kunne jeg putte han i balja og alt var greit igjen. Han stor kosa seg og ble like lei seg hver gang han ble tatt opp. Nå de siste 14 dagene hyler han så fort jeg setter han oppi, og stopper ikke før jeg tar han opp igjen. Er det normalt? Var jeg som bada han siste gangen før skrekke kom, og gjorde ikke noe annerledes da enn tidligere. Vil så gjerne ha badegutten min tilbake. Er det noen som har opplevde det samme? Går det over av seg selv eller er det noe jeg må gjøre for at han skal bli trygg på å bade igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa, akkurat det samme skjedde her. Poden var 15 mnd og fikk plutselg helt panikk en dag han skulle bade. Helt merkelig og han var virkelig REDD. Klamra seg til meg og hyyylte, Jeg trodde at jeg hadde hatt i glohett vann eller no, men neida - alt annet var som vanlig. Han har både før og etter elsket å bade. Det varte i nesten 2 uker synes jeg å huske, gikk litt gradvis over. Nå er han 2 år.

Skrevet

Får bare krysse fingrer for at det går over her og snart, Har fått noen tips på anonym nå jeg kan prøve ut også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...