Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har vært singel i 7 mnd.. og føler jeg ikke er bra nok for noen.. Folk viser interesse men siden jeg ikke har vært interessert i noe forhold ennå, pga eksen's oppførsel som gjør at jeg stoler mindre på folk.. Så har det liksom ikke blitt noe, men heller bare at folk vil møtes før en ting.. Jeg har møtt en, og falt egentlig litt før han, men visste seg at han hadde barn og samboer.. Hjertet mitt svei, og det gjorde så vondt.. Jeg var kvalm.. og skjelven, kastet opp og følte DET sviket. Vi har ikke kontakt lenger og han klikker om jeg ikke svarer, hvis han spørr om ting.. Jeg vil bare glemme han.. Men uansett, så er jeg ofte på profilen hans på forskjellige nettsider, er ikke venn med han, men har til nå fått sett statusene han har skrevet.. Nå har han endret det, og jeg klikker! Jeg blir lei meg, jeg er kvalm, og savner han rett og slett.. Jeg ble også kjent med en fyr i nærheten her.. Han ville jeg skulle komme innom, og jeg tok meg en tur.. Vi tok en kaffekopp, der han prøvde å kysse meg.. Jeg klarte det bare ikke.. Dagen jeg møtte han igjen, la han meg i bakken og skulle så absolutt sitte oppå meg... Han gjorde det bare for å være artig, men jeg taklet det bare ikke.. Jeg har mistet alt av tillit til karene, og jeg ser nå at jeg bare finner slike som er ute etter en ting.. og om jeg ikke gjør det.. så blir jeg før krevende.. Jeg trur jeg sliter litt med alt dette.. Jeg har så vondt, vil bare gråte.. Og ser nå at jeg har vært altfor dum og naiv..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Er det et spørsmål her? Bra at du ser selv at du helt tydelig finner idiotiske menn. Hvorfor har du det så travelt med å finne ny mann?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Skulle vel kanskje hatt med om noen andre hadde opplevd noe av det samme, eller noe i den duren.. Jeg trenger på en måte at noen viser de er glade i meg, viser trygghet..++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå