Gå til innhold

Forever alone..:'/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og har vært det i underkant av ett år, det året hvor jeg faktisk har innsett hvor mye DÅRLIGE menn det finnes! Har til og med vært borti menn med kjærester sm har prøvd seg, så jeg er nesten blitt skeptisk til menn generelt! Prøvde meg en stund på nett dating, men ga relativt fort opp, møtte bare sære eller useriøse menn. Byen, ja hva kan man si om den? Vil man ha sex kan man gå dit.. Er jo alltid noen som prøver seg der.

Ikke er jeg stygg, jeg er ung ( 20 årene) og har bare ett barn som begynner å bli stor:) Hvor treffer man menn? På de plassene der man minst forventer det? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det samme det samme problemet. Det jeg har kommet frem til er at det er bedre å være alene enn å velge noen av disse useriøse ekle dumme mennene. Hvis det er meningen at jeg skal være alene resten av livet, ja da er det vel det da =( Heldigvis har man i allefall fått barn. Det er jo bare positivt ihvertfall. Jeg vet ikke annet man kan gjøre med det enn å bare vente eller prøve. Men det er jammen meg kjedelig å kaste bort energi og tid på bare tull =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...