Gå til innhold

Har plutselig blitt så trøtt de siste dagene... (uke 22)

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Må bare lufte det litt for å høre om andre rett og slett "bare" er trøtte, eller om det kanskje er noe annet "galt"?

Dette skulle jo liksom være de ekstra gode ukene!

Men nå føler jeg meg ganske tom for energi og veldig trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 27. Uke og jeg er suuuupertrøtt, problemer med å komme meg opp om morgenen fordi jeg er sånteøtt, og sånn har jeg aldri hatt det før, tror nok bare det er graviditeten som gjør det, har hatt det slik noen uker, så skal det også sies at jeg er opp på di hver natt, lille krabaten presser så på blæra......

Skrevet

Om du ikke har noen andre symptomer.. så kan det hende du trenger litt jern og vitaminer.. er selv veldig trøtt.. jeg er bare i uke 17, snart 18 da.. Men jeg fikk beskjed om å ta jern og vitaminer.. for jeg har litt lite jernlager da.. verdt å prøve..? eller hvertfall høre med JM eller lege :)

Skrevet

Hadde ein periode rett før og rundt veke 20 då eg plutseleg var heilt vanvittig trøtt! Har i ettertid konkludert med at det må ha komt av stress/mykje å gjere/for lite pausar og muligens litt sjukdom.

No, 21veker er det litt sjukdom ute og går (ikkje dårleg eg, men storebroen i huset, så har vel mulegens fått litt av det), og merkar det med ein gong ved at eg blir trøtt og sleta.

Så om blodverdiane dine er gode, så vil eg anbefale deg ekstra ro og kvile ein periode, så går det nok over:)

God bedrings helsing frå ho som har okkupert sofaen stort sett heile dagen i dag;)

Skrevet

mmmja....faktisk følt meg litt trøttere i det siste....

Var UTROLIG trøtt de fire første mnd, men det dabbet av litt etter litt...Men er trøtt igjen nå ja. :)

Håper det forsvinner igjen...Er ikke like mye oppe og tisser om natta heller, så søvnen er bedre enn tidligere ;)

Skrevet

Er i uke 26 nå og jeg har vært umenskelig trøtt siden uke 21-22. kan sove hele dagen om jeg vil. så er nok bare sånn noen får det =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...