Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 er 4 pluss 1 i dag.. gyn kunne ikke se noe inni livmora enda... saa gyn noe hos deg... jada.. hun sa det var normalt aa ikke se noe saa tidlig, men en liten prikk er vel ikke for mye aa be om... har hatt ex.u... derfor jeg fikk denne timen, og er litt preget naa... skal tilbake 22.november,,,
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Umulig å se noe tidlig, så fatter ikke hvorfor du fikk time så tidlig, uansett tidligere xu eller ei(det kan man heller ikke se så tidlig)???
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 er du gynekolog, siden du vet at det er umilig eller... har ingen planer om aa miste min andre eggleder... derfor jeg gikk saa tidlig... og jeg er 110% sikker paa at jeg er 4 pluss 1 pga dette er prøverør
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Trenger ikke å være gynekolog for å vite at det er for tidlig å se noe når man bare er 4 uker på vei. Om en uke kan man se en liten prikk.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Var på første UL i uke5, og da så man en 2mm liten utposning(sekk). Er nå i uke 20, og alt er bra. Så at du ikke ser noe nå, betyr ikke at alt håp er ute... Vent to (lange:p) uker, og ta ny ul,så er du sikker.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 takk da stoler jeg paa g-testen, og krysser fingrene for at embryoet er paa rett plass denne gangen jeg er da ingen ekspert paa ul, saa siden ingen sa noe om at det var alt for tidlig, saa dro jeg jo i dag, og ikke senere... sekretaeren sa ikke noe om at det var alt for tidlig...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Jeg snakket litt med gynekologen min om det før forrige svangerskap, pga endel tull og spontanaborter. Hun sa at de hadde som policy å stort sett ikke ta inn folk til ul før i uke 6. Rett og slett fordi det var fryktelig vanskelig å se stort før den tid. De ser som regel en type "sekk/pose" rundt uke 5, men noen ganger er det vanskelig å se om det er noe inni den. Det kom også litt an på hvor nytt og fancy utstyr gynekologen har. Men fra ca uke 6 starter hjerteaktiviteten, og da er det fullt mulig å se hvor fosteret ligger. Så smør deg med tålmodighet frem til 22., så håper jeg du får gode nyheter da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå