Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg tygger paracetter, smører med all slags salve, og har passe myk avføring, men det er pokker meg så vondt at det kjennes ut som om jeg har ett knivblad i ræva! Jeg holder nesten ikke ut, og det er ikke noe legen kan gjøre for å hjelpe med... Ventelisten er lang som ett vondt år! Nytter ikke å stikke hull på de, de er tromboserte og betente:( AUUUUUU!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå