Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Har klart å rote bort foreldreenheten til babycallen. Føler jeg har sett etter den overalt, og håper derfor at noen andre her kan "se" den:)... Det er bare snakk om foreldreenheten, ikke laderen. Det er en sort og grå primanova babycall, ligner en walkie talkie. Jeg hadde den sist hos min far, men tror jeg har lagt den i en pose, veske eller lignende når vi skulle fra min far til min mor. Ser for meg at den ligger i en bærepose ett sted, men har sett etter uten å finne den... Kan være enten hos mamma eller hos pappa. En noen uker siden jeg hadde den sist. Tusen hjertlig takk for all hjelp!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Og jeg leter etter brillene mine. Noen som "ser" dem?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Be din mor sjekke i skoen lengst til høyre i gangen. Der er den!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Ikke ofte jeg svarer på slike, men... Ser bare masse farver! Vet ikke helt hva det betyr. Om det er posen den ligger i som er farverik, eller om den ligger blant noe lego, leker el.l. Har du sjekka rommet til sønn din? Blant leker, klær, bleieveske o.l.? Eller rundt noe "farverikt" (kommode, hylle etc)??
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Den ligger ved stellebordet. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 På kjøkkenet. Har du et rotete kjøkken? Evt en roteskuff? Evt i skuffen over skoskapet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Heisann! Tusen takk for alle svar Har ikke fått sett etter hos min mor enda, ingen hjemme der nå men jeg skal dit snart, skal da lete i skoene i gangen, i nærheten av alt farverikt, i roteskuffene i gangen kanskje... Har ikke stellebord verken hos mamma eller pappa, men kan jo sjekke rundt der stellematten pleier være. Mamma har som vanlig et ganske rotete kjøkken ja, får skjekke roteskuffen og skapet der. Igjen, tusen takk for svar, skal si ifra hvis og hvor jeg finner babycallen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå