Gå til innhold

Ser ut for at jeg kommer til å snike veldig i køen :s


@Tula77@ har fått prinsen<3

Anbefalte innlegg

Her har fostervannet begynt å sive og hvis det ikke har skjedd noe om 14 dager blir jeg satt i gang. Ble plutselig litt skummelt alt nå....men skal bli godt å bli ferdig og for det er maaaaange bekymringer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjente bare plutselig at noe begynte å renne, ble innlagt i 5 dager, men de klarte ikke helt å finne ut av det. Men på kontroll i dag fant ut at det var fostervann. Har fått lungemodningssprøyter. Jeg synst det kommer mye til tider da, men nå har det holdt på i en uke og det er fortsatt rikelig med fostervann igjen. Så det kjennes nok ut som om det er mer enn det det egentlig er. Det produseres jo nytt hele tiden og da. Reiser på kontroll på sykehuset 2 ganger i uken. Blir mye bekymringer framover, må være veldig obs på eventuell infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Prinsen ble født 23 november, 6 uker før termin. Han var 2440 og 47 cm. Rask og intens fødsel. Han trengte ikke noen form for hjelp etterpå og fikk reise hjem etter 5 dager. Eneste "problemet" nå er å få i han nok mat. Mangler kun noen få gram på å ha tatt igjen fødselsvekten, fornøyd med det jeg. :) Koser oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...