Gå til innhold

Farge på stuen er "Elfenben" HARRY??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi..Det er vel en utgått farge, sånn fordi den har vært på fargelista LEEENGE?? Har forøvrig gamle tømmervegger og noe nytt panel, som skal males...

Skinnsofaen må vare noen år til... Kostet 24 ooo, eller var det "bare" 18000 kr for 6 år siden...??

Det luta skapet fra 95 skal få ny farge, og havne på gangen... Og spisebord, og to skap i lys Eik får bli med inn igjen...

OG, det blir røde julegardiner..når alt er ferdigmalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt elfenbein, men syns den er for gul.

Jeg anbefaler "Lys Antikk" til panel/trevegger :) Lyst og vakkert og passer til alt :)

Skrevet

jeg har elfenbenshvit stue jeg! Men den har nok falma litt, og blitt litt gulere enn i starten. Men det gir jeg blaffen i :-) Trodde forresten at det navnet var forsvunnet, jeg sleit iallefall da jeg skulle kjøpe maling i den fargen til brannmuren, ettersom den ikke fantes lenger...

Gøy med oppussing da! Selvfølgelig moro når andre synes det er pent, men det viktigste er jo at vi som bor der liker det :-)

Skrevet

Må du male de gamle tømmerveggene? Kjenner jeg får litt vondt når du sier det... men panelen ville jeg malt i fargen chi. Det er en nydelig og veldig ren hvitfarge. Synes så mange av de andre hvitfargene er "grumsete".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...