Gå til innhold

Frisører i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen frisørsalonger i Trondheim? Vil ha en frisør som er skikkelig flink og vet hva han/hun driver med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vil ha en billig men bra frisør :-). Tips?

Skrevet

henger meg på her, dette er jeg også interessert i! Som innflytter må man finne det meste på egenhånd...

Skrevet

Og jeg som hadde håpet at det hadde kommet 2 supre tips nå;)

Skrevet

Chaplin frisør i mellomveien er billig og bra, trivelige damer der! Og royal haircut i romolslia er knall bra, kjempeflinke og up to date frisører!:) alle kjedene i byen er sviindyre..

Skrevet

Rock Hairstyle anbefales, drives av ei super jente; Linn! Har nettopp flyttet til nye lokaler i Brattørgata 8 (tvers over 3B). Vil nevne at hun er den eneste i byen (så langt) som bruker farge uten amoniakk, så det er mye mildere mot hår og hudebunn! Ellers er det gode priser og godt humør :) Hilsen fast kunde

Skrevet

Enten Eller i Fjordgata 23

Veldig fornøyd der

Skrevet

Ilsvika frisør ved prixen i Ila! Kjempebra og gode priser!

Skrevet

Signerer på det sterkeste! Superflink og er ALLTID fornøyd og veldig billig i forhold til andre plasser vil jeg si:) Og Linn er som hun over her sier, ei SUPER jente:)

Skrevet

(Skulle signere hun andre som skrev om Rock Hairstyle!)

Skrevet

Nardo frisørsenter er også veldig bra. Har gått der i 10 år og er godt fornøgd. Flinke frisører, lett å få time og veldig trivelige folk.

Skrevet

Blow er knallbra, men ganske dyre... Jeg er alltid til Kenneth eller Monica på Blow, da vet jeg at jeg blir fornøyd :) Ganske lang ventetid til de 2 da.

Skrevet

Enten Eller i fjordgata. Veldig flinke der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...