Gå til innhold

Undertoey fra mannen - med baktanke - OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ble litt inspirert av et innlegg her om ei som lagde adventskalender til seg og mannen sin, og tenkte at de skulle fylle dem opp for hverandre. M.a.o. hun ga kalender med en baktanke, en forventning om aa faa noe tilbake. Var mange i den traaden som mente at det ikke var saa lurt.

Det fikk meg til aa tenke paa en ting. Jeg er mann, og har fra tid til annen kjoept klaer og undertoey til min kone, og da alltid av det mer sexy slaget, f.eks. trange topper, sexy bher etc. Og da er det jo rimelig opplagt at jeg har en baktanke, for klaerne hun bruker, og spesielt sexy undertoey, gavner jo foerst og fremst meg...

Hva tenker dere damer om dette? Synes dere det er plagsomt aa faa slike ting av deres menn? Er det egoistisk av meg aa gi henne noe som i bunn og grunn er for min egen nytelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva hun synes om det. Jeg liker å få sånne gaver og det vet kjæresten min. Han gir de også alltid med glimt i øyet og ikke som eneste gave.

Skrevet

Jeg syns det er bra gave. blir glad når mannen min kjøper det til meg. jeg liker jo å føle meg attraktiv for han.

jeg kjøpte frekt undertøy til meg selv jeg, i morgen-julegave til mannen. Han likte gaven ;)

Skrevet

hehe, nei, selvfølgelig ikke! Det er jo bare kjempekoselig!! Jeg synes det er veldig stas å få noe mannen min har kjøpt til meg, for at jeg skal være ekstra fin, for da VET jeg jo at han synes jeg ser bra ut med det. Så for all del, keep it up! Men pass på å gi noe til HENNE også. i allefall jul og bursdag. om det er en sånn spontan-greie, så holder det i massevis med kun sexy tøy.

Skrevet

Det synes jeg er helt iorden :) Det viser jo også at du synes hun er fin (når du vil hun skal vise frem kroppen for deg med trange klær og sexy undertøy), og det tror jeg er noe alle jenter liker ;) Tror ikke det har helt samme appellen hvis du hadde kjøpt en bunke med bestemortruser og en 5-pakk med tennissokker, selv om det kanskje hadde vært mer "matnyttig" ;)

Det er uansett en helt annen greie enn å gi noen en kalender og forvente at de skal finne på 24 gaver å fylle den med - det krever både tid, kreativitet og penger og er ikke nødvendigvis noe som alle vil eller kan ta seg arbeidet med. Selv om jeg synes den tanken også var fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...