Gå til innhold

Finner ikke p-ringen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg bruker det, og skal ta den ut i dag, men jeg finner den jo ikke! Har virkelig "gravd" oppi der, men finner den ikke altså. Skjønner at jeg må dra til legen hvis jeg ikke får den ut, men herregud a... Den kan vel ikke ha detti ut uten at jeg har merka det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg HATET min p-ring, den falt ut rett som det er.

Skrevet

Merket du det når den falt ut? Faen :P

Skrevet

Ja, det merket jeg. En gang nøs jeg den ut. haha...

Har du tatt den ut når du har hatt sex? Jeg måtte det, ellers festet den seg bare på kuken. haha... Kan du kanskje ha glemt å sette den inn igjen? Den blir IKKE borte oppi der, det kan du være trygg på.

Skrevet

Nei, har ikke tatt den ut under sex. Skjønner ikke hvor den kan ha tatt veien. Jeg har jo ikke unormalt korte fingre heller, så skulle jo tro jeg egentlig kan klare å få tak i den..

Hi

Skrevet

Dytter i håp om at noen fler kanskje vet åssen detta fungerer ;)

Skrevet

Jeg fikk bare brukt min ring i noen uker. Men hadde den ut og inn noen ganger på den tiden. Jeg måtte ofte ta fingrene litt på siden, ikke rett opp..

Håper du finner den da! Men den er jo såpass stor at den forsvinner nok ikke. Det skal vel også litt til å ikke merke om den faller ut. Den er jo stor og forholdsvis hard.

Skrevet

Jeg har rota som bare rakkern oppi der, samboeren har også prøvd, men den er faktisk ikke der.. Så får bare vente å se om mensen kommer ( den kommer vel sikkert hvis ringen er ute?), ellers så får jeg ringe legen etterhvert. Er det muulig...:P

Skrevet

Hehe, du har sikkert falt ut når du har bæsjet og blitt borte i do ;)

Får håpe mensen kommer og du ikke er gravid da...

Skrevet

Ja kanskje jeg har driti den ut ;) huff nei, hadde ikke passa så bra, har jo nesten akkurat trøkt ut nr.2, så var en grunn til at jeg hadde deb ringen :P

Under senga er den ikke, ikke oppi heller..

Hi

Skrevet

Helvette heller, finner fortsatt ikke den ringen! Har rota oppi der i hel dag, så nå har jeg vondt!:P

Litt utblåsning før sengetid :P

Skrevet

Jeg har brukt P-ring i 1 år, og elsker den! Den må festes rett, for min sitter som støpt, under sex også!

Skrevet

Det er begrenset med plass deroppe, så finner du den ikke, så er den ikke lenger derinne;-)

Det er fullt mulig at den er fallt ut under toalettbesøk, så du bør kanskje følge litt med på en evnt graviditet.

Skrevet

Herregud! Dere må være greit slække nedentil om den ramler ut! Har brukt den i årevis og det har aldri hendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...