Gå til innhold

kan noen svare meg kjapt på dette?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er sykmeldt 100% får jeg da sykepenger sammtidig som når lønnen skulle kommet på konto?

(skulle fått lønn i går og det har bare kommet inn en 3 del fra arbeidsgiver)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal få sykepenger direkte i fra NAV når du er sykmeldt så får du når NAV har utbetalingsdatoer. Du finner datoene inne på nav.no. Søk etter utbetalingsdato.

:)

Skrevet

takk..:)

men kommer meg ikke inn på nav sine sider:/

noen som vet datoer?

Skrevet

Det er mange utbetalingsdatoer for sykepenger, hvilken du vil få er vanskelig å si sikkert.. Husk at det uansett er ca 4 ukers saksbehandlingstid på sykepenger så det kan ta litt tid før du får penger...

Skrevet

ops!! det blir ikke bra..

har jo planlagt å bli ferdig med alle julegavene fortest mulig, før butikkene blir fulle av kø, og jeg blir tyngre og tyngre med værre og værre bekkenløsning:/

er godt på vei og har brukt opp siste rest av det jeg kunne bruke for jeg viste at lønna kom no...:( (sitter alltid igjen med penger før neste lønntil vandlig!) men så kommer det ikke, og jeg kan risikere å vente lenge...??

hallo!! dette er verdens beste land å bo i, men med en gang man blir gravid og sliter litt med å gå, får jeg hverken lov å jobbe eller utbetalt det jeg skal ha utbetalt! AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGG!!!!

hva med julelønna da? blir den halv skatt eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...