Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 når jeg er sykmeldt 100% får jeg da sykepenger sammtidig som når lønnen skulle kommet på konto? (skulle fått lønn i går og det har bare kommet inn en 3 del fra arbeidsgiver)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Hvis du skal få sykepenger direkte i fra NAV når du er sykmeldt så får du når NAV har utbetalingsdatoer. Du finner datoene inne på nav.no. Søk etter utbetalingsdato.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 takk.. men kommer meg ikke inn på nav sine sider:/ noen som vet datoer?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Det er mange utbetalingsdatoer for sykepenger, hvilken du vil få er vanskelig å si sikkert.. Husk at det uansett er ca 4 ukers saksbehandlingstid på sykepenger så det kan ta litt tid før du får penger...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 ops!! det blir ikke bra.. har jo planlagt å bli ferdig med alle julegavene fortest mulig, før butikkene blir fulle av kø, og jeg blir tyngre og tyngre med værre og værre bekkenløsning:/ er godt på vei og har brukt opp siste rest av det jeg kunne bruke for jeg viste at lønna kom no... (sitter alltid igjen med penger før neste lønntil vandlig!) men så kommer det ikke, og jeg kan risikere å vente lenge...?? hallo!! dette er verdens beste land å bo i, men med en gang man blir gravid og sliter litt med å gå, får jeg hverken lov å jobbe eller utbetalt det jeg skal ha utbetalt! AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGG!!!! hva med julelønna da? blir den halv skatt eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå