Gå til innhold

Hva skal dere ha oppi vogna?


shiepo og magetrollet<3

Anbefalte innlegg

Hva ska dere ha oppi vogna? både under babyen og over?

 

Jeg har fått et saueskinn av søsteren min og hun sier at det er varmeregulerende, og at hun selv brukte det under babyen i vår og sommer måndene.

Hva skal dere bruke under babyen?

Hva slags dyne bruker jeg over da? dun? (jeg kommer til og kjøpe egen dyne til vogna ettersom vi har bysanlull sovehengekøye som har dyne som hører til..vil ikke måtte drive og flytte dyna frem og tilbake fra seng til vogn)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville hatt en dundyne over ja.. Brukte saueskinn og dundyne til storebror her og det funket veldig fint.. Saueskinn bruker vi forøvrig året rundt...Også når vi var i syden i sommer.. Fikk noen rare blikk men storebror var ikke klam og svett et eneste sekund når han var i vognen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også soveskinn både i vogna og i senga til 1. mann. Ullteppe over om sommeren når det var behov, og dyne etterhvert. Så byttet vi til skinnpose når det ble kaldere. Jeg sverger til saueskinn i hvertfall, og kommer til å bruke det nå også, sommer som vinter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D så bra! da er vi på riktig vei her;) må bare få kjøpt en dyne etterhvert også da,så tror jeg faktisk alt til vogna er i boks;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammeskinn her også - og dyner i dun, fiber eller et teppe, alt etter vær og vind. Har et par vogner siden dattera var liten, en bugaboo cameleon og en teutonia spirit s3 - samt en bugaboo bee som jeg har kjøpt på finn.no nå. Trenger nok å ha en liten vogn i bilen når alle 5 skal på tur i helgene... ;-) Morsomt å shoppe, men jeg ser fort at det kan bli dyrt ved å begynne allerede. Så blir suget for stort kjøper jeg en liten body eller en pysj, det får man ikke for mye av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saueskinn i bunn og dundyne.. Brukte det med forrige også, da fikk jeg i januar og han var varm og god hele resten av vintern og våren... Kanskje jeg kjøper en vinterpose til neste vinter.. Til sommeren blir jeg sikkert å bytte ut dyna til noe lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj! Har litt og velge imellom du da;) i forhold til vogner!;) har kjøpt bugaboo cameleon selv faktisk:) Har ikke startet shoppingen helt enda, men nå som vi har vært på ul og vet kjønnet så tenker jeg nok at det starter så smått til uka;) blir litt koselig også kjenner jeg:) Har liksom gledet meg til og få kjøpe det første plagget:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...