bIomstre Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Da er vesla invitert i sitt første bursdagsselskap. Det er til hennes barnehagevenninne som blir 3 år :-) Hvor mye er det vanlig å gi gave for ved den alderen? Kanskje noen har noen gode tips til hva man kan gi også?
Lemonia Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Vi har forresten bare vært i bursdager til gutter, så gaveønskene er kanskje ikke helt de samme som til jenter, men vi har gitt f.eks. brannbil, helikopter, bøker, Duplo e.l.
mamman til Fillip Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 her er det normalt med 100kr.. sist minste var i bursdag, til en gutt på 3, så putta jeg mynter i en balong å blåste opp, tegna på ballongen. KJEMPE gøy når det "regna" penger når han sprakk ballongen=)
*søtesmå* Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Vi bruker å gi for ca 100 kr:) Her har det vært populært med Littlest Pet Shop, Barbie, puslespill, spill (stigespill, hatt over hatt, ludo, uno...), tegnesaker, krittavle, dvd og bøker
bIomstre Skrevet 10. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2011 Takk for tips folkens :-) Da ser jeg at "taksten" har økt litt siden den gang 10-åringen min startet å gå i bursdager, greit å vite!
olla Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 puslespill fargestifter fargebok liten dukke bamse fingermaling Vi har pleid å ligge på 50-75 kr, er foreldrene som har blitt enige, så da gjør vi det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå