Gå til innhold

Mellomnavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bestemt at vår lille prinsesse i magen skal het Vilje. Ei jente som trosser både hormonspiral og klamrer seg fast der inne i mammas tynn livmor kan ikke hete noe annet den det. Nå sliter vi slik med å finne mellomnavn.

Har noen forslag, men vi blir liksom ikke enige med oss selv.

Vilje Andrea

Vilje Henrikke (Hennrikke er etter min Oldemor)

Vilje Alette

Vilje Sofie

Vilje Linnea

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Oj, dette blir nok en tøff liten jente ja;)

Jeg har to favoritter her, og det er Vilje Andrea og Vilje Sofie. Synes begge disse var nydelige. Hvis den lille i magen min hadde vært jente, så ville vi kalt henne Andrea. Har falt totalt for det navnet*s*

Skrevet

Jeg ville valgt Vilje Sofie..synes egentlig det er finere med sofia..vet ikke hvorfor! Lykke til med valget, ikke lett det der :P

Skrevet

Morsom fakta: Henrikke betyr hjemmehersker ifølge norskenavn.no..... hehe

personlig synes jeg at navnets betydning bør telle med. Liker Vilje, men hvorfor ikke bruke navnet alene. Mer spesiellt å ha enkeltnavn enn dobbeltnavn i våre dager uansett :-)

Folk flest er vel mest opptatt av hvordan navnet klinger, men synes ikke Vilje trenger et mellomnavn. Det navnet står sterkt i seg selv :-) Lykke til med valget. :-)

Skrevet

Kunne godt brukt bare Vilje, men har tre småtroll fra før som har mellomnavn, derfor får fjerde og siste mann også det.

I tillegg har jeg en mann som har savnet mellomnavn hele livet :D

Er også enig at betydningen av navnet er viktig, men synes det er greit at navnet klinger og ikke er "vanskelig" å si!

Takk for gode forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...