Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Hva syns dere om å kjøpe babyklær på finn? Vi har råd til å kjøpe nytt. Men ser det ligger en del fint på finn også
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Vi kjøper for det meste nytt, men titter på finn (eller de som selger her også) i ny og ne. Synes det er morsomt å få massevis av babyklær i posten til en billig penge. Må innrømme at ikke alt har vært like rent og pent, men da kaster jeg bare de plaggene. Når du får 30 plagg for 200 kr, så gjør ikke det så mye.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Ja, liker gjenbruk og har kjøpt mye finn. Noe er dyrt og noe er billig. Blligest blir det hvis du kan hente selv. Frakten er ofte like dyr som klærne.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Det synes jeg absolutt dere burde gjøre, gjenbruk er bra, og babyklær rekker jo knapt å bli slitt før man skal over til neste størrelse. Hvis dere kjøper på finn, kan dere jo få en fin basispakke med klær der, og så kan dere kjøpe det lille ekstra som dere synes er veldig fint nytt i butikk. Vi har arvet uhorvelige mengder med klær, men hadde vi ikke gjort det, hadde jeg absolutt gått på finn for å finne klespakker å kjøpe. Ikke fordi vi ikke har råd til å kjøpe nye klær, men fordi det er billigere og bedre for miljøet å kjøpe brukt. Vinterdresser har vi ikke fått, så det kjøpte vi på finn til barna våre de første årene. Fra ca. 2-årsalder kjøpte vi nye, siden dressene da gjerne blir veldig slitt. Når jeg kjøper ting på finn, pleier jeg å se an annonsene litt; hvis de er veldig rotete, mangler bilde, eller ikke virker tillitsvekkende, går jeg bare videre til neste annonse.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Ja, jeg er helt enig med deg. Men så er saken at vi vet ikke hvor mye vi får enda. Dumt å ha for mye klær også.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 ja hvorfor ikke? vi har mer enn nok penger, men kjøper gjerne en vinterdress osv på finn.no:) men akkurat babyklær osv, hadde jeg fra jeg var liten og jeg kjøpte endel selv så det kjøpte vi ikke på finn.no, men husker jeg kjøpte litt på fretex..men babyer vokser så fort så jeg husker jeg ikke fikk brukt det særlig. Har også kjøpt sykkel,litt leker osv på finn...egentlig ganske mye:) og vi har god økonomi:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Ja, hvorfor ikke Det eneste er jo hvor mye vi ender opp med totalt Dumt å hamstre for mye klær også. Familien har lyst å bidra litt de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå