Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 en person blir så sur at en blir helt rød i øyene? Eller fortsatt stå å roe ned?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg gidder ikke furting, så jeg ville trekt meg unna for en liten stund, og heller tatt det igjen senere...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Kommer jo litt an på om personen er 6 eller 30 år da Hvordan kan noen bli så sur at de blir røde i øynene? Er de på gråten? Eller er det et vannvittig drittsinne som er i ferd med å eksplodere? Ikke så godt å svare på spørsmålet, men jeg gidder sjelden dille med folk så jeg hadde antagelig latt personen roe seg ned selv og heller tatt opp tråden igjen siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå