Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Dattern min har laget hjemmelagde gaver som skal gis til hennes amerikanske slekt, vil derfor sørge for at jeg skriver helt korrekt på lappene. Så hva blir rikitg? 1) Made by Ingrid with love eller 2) Made with love by Ingrid Jeg synes det ser best ut med nr 2, men jeg ble så usikker...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Ja, enig. Eller: Made with love Ingrid
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Both are correct, but I prefer the second option
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Tusen takk alle sammen! Jeg lurer på om jeg skal skrive "handmade by Ingrid with love", eller blir det for mye...? HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Tja.. det er ingen som regner med at ei lita jente produserer julegaver industrielt, så det er å påpeke en selvsagt ting hvis du skriver "handmade". Men det kan kanskje få fram et smil hos noen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 ja, det er jo rimelig selvsagt at det er hånd/hjemmelaget... Lagde en fin lapp og skrev det nå, men det så bare dumt ut, så jeg tror jeg dropper "handmade"-delen. tusen takk til alle som svarte, rart hvor usikker man plutselig blir på seg selv noen ganger... Jeg skylder på hormonene, jeg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå