Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Når sluttet fosteret å utvikle seg? Jeg hadde en MA i sommer, da sluttet fosteret å utvikle seg i uke 6. Jeg err gravid nå i uke 8+5. Er det større sjans for at det skal gå bra nå? Forje gang var jeg på ultralyd, og så hjerte slå i uke 5+2, denne gangen var jeg der i uke 8+0, hjertet slo nå også.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Aner ikke, tenker samme veien selv... Håper at det går bra denne gangen med oss begge!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde en MA i uke 6, ble påvist i uke 11. Du kan slappe av nå, er det påvist hjertelyd i uke 8 har du oddsen med deg:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Fosteret sluttet å utvikle seg i uke 6. Jeg tok utskrapning når jeg var i uke 9. Neste svangerskap roet jeg meg ikke før jeg var kommet forbi uke 9. Fikk ul i uke 9 fordi jeg hadde mistet første i MA og fordi jeg blødde en del fra uke 5-8. Da slo hjertet og han hadde det veldig fint:) blødde ikke noe mer og noen mndr senere kom en frisk og fin gutt ut av magen min:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 MA ble oppdaget i uke 11, men fosteret var bare 5 uker på vei... :\ Jeg ble gravid igjen med en gang, da, og da dro jeg på privat UL i uke 12 (måtte få visshet, og fikk ikke UL offentlig) og alt var bra (jenta er 2 måneder gammel nå ). Jeg krysser fingrene for at alt går bra nå, når du først har hørt hjertet slå i uke 8 er jo sjansene gode for at alt går bra!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Sier som de andre - har du fått påvist hjerteslag så er sjansene store for at dette går veldig bra,og at du om noen md sitter med ett lite nurk i armene. Xer fingrene for dere alle som er nervøse,og ønsker dere masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 MA ble påvist i uke 14, fosteret var 11 uker gammelt, dvs hadde dødd i min uke 13.. Var på ul i uke 8 og så hjerteslag, og hørte fosterlyd på doppler i min uke 11..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Håper virkelig dette går bra nå. Takk for svar, alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Regner med du ønsker ærlige svar, så svarer jeg også... Hjertet sluttet å slå uke 9. Stor sannsynlighet for at det går bra med deg, men man vet aldri.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå